Explore.pl - sklep turystyczny
Zwrot zakupionych produktów.

 

ZWROTY W EXPLORE.PL

 

ZWROT TOWARU

Jeżeli nie minęło 14 dni od daty otrzymania towaru to zgodnie z obowiązującymi przepisami, masz prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

  • wypełnij oświadczenie (formularz zwrotu),
  • spakuj towar wraz z wypełnionym oświadczeniem, (prosimy też o dołączenie paragonu, nie jest to warunek wymagany ale ułatwi nam realizację zwrotu)
  • wyślij na adres:

Explore.pl (z dopiskiem "zwrot")
ul. H. Opieńskiego 3
02-495 Warszawa
tel: 512-077-991

Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania i musi nadawać się sprzedaży jako produkt nowy.

Pamiętaj, towar możesz odesłać dowolnym przewoźnikiem, o ile ten dostarczy towar pod nasz adres. Nie odbieramy przesyłek z Paczkomatów i z placówek pocztowych.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres email (sklep@explore.pl) lub nadać paczkę w tym terminie z zawartym oświadczeniem.

Produkt odsyłasz na własny koszt.


 

Załączniki:

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium