Reklamacje
Wszystkie produkty oferowane w sklepie Explore.pl objęte są gwarancją producenta. Gwarancja dotyczy wad fabrycznych produktów. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie lub danych technicznych na stronie Explore.pl.
W przypadku stwierdzenie jakiejkolwiek wady prosimy o odesłanie wadliwego produktu wraz z krótkim opisem usterki oraz z dokumentem potwierdzającym zakup w naszym sklepie (paragon, faktura, nr. zamówienia).
- wypełnij formularz (formularz reklamacyjny),
- spakuj towar wraz z wypełnionym formularzem,
- wyślij na adres:
Explore.pl (z dopiskiem "reklamacja")
ul. H. Opieńskiego 3
02-495 Warszawa
tel: 512-077-991
Pamiętaj, towar możesz odesłać dowolnym przewoźnikiem, o ile ten dostarczy towar pod nasz adres. Nie odbieramy przesyłek z Paczkomatów.
Decyzję odnośnie złożonej przez Ciebie reklamacji otrzymasz do 14 dni.