Explore.pl - sklep turystyczny
Reklamacja

Reklamacje

Wszystkie produkty oferowane w sklepie Explore.pl objęte są gwarancją producenta. Gwarancja dotyczy wad fabrycznych produktów. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie lub danych technicznych na stronie Explore.pl.

W przypadku stwierdzenie jakiejkolwiek wady prosimy o odesłanie wadliwego produktu wraz z krótkim opisem usterki oraz z dokumentem potwierdzającym zakup w naszym sklepie (paragon, faktura, nr. zamówienia). 

  • wypełnij formularz (formularz reklamacyjny),
  • spakuj towar wraz z wypełnionym formularzem,
  • wyślij na adres:

Explore.pl (z dopiskiem "reklamacja")
ul. H. Opieńskiego 3
02-495 Warszawa
tel: 512-077-991

Pamiętaj, towar możesz odesłać dowolnym przewoźnikiem, o ile ten dostarczy towar pod nasz adres. Nie odbieramy przesyłek z Paczkomatów.

 

Decyzję odnośnie złożonej przez Ciebie reklamacji otrzymasz do 14 dni.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium