
ZWROT I WYMIANA W EXPLORE.PL
1. WYMIANA
Jeżeli nie minęło 14 dni od daty otrzymania towaru:
- złóż zamówienie rezerwacyjne za pośrednictwem sklepu internetowego, a w jego komentarzu wpisz "wymiana" , w przypadku różnicy cenowej pomiędzy wymienianymi towarami prosimy o dopłatę lub jeżeli jest nadpłata to prosimy w formularzu podać numer konta w celu zwrotu różnicy,
- wypełnij oświadczenie (formularz wymiany),
- spakuj towar wraz z wypełnionym oświadczeniem,
- wyślij na adres:
Explore.pl (z dopiskiem "wymiana")
ul. H. Opieńskiego 3
02-495 Warszawa
tel: 512-077-991
Wymieniany produkt nie może nosić śladów użytkowania i musi nadawać się sprzedaży jako produkt nowy.
Pamiętaj, towar możesz odesłać dowolnym przewoźnikiem, o ile ten dostarczy towar pod nasz adres. Nie odbieramy przesyłek z Paczkomatów.
Produkt odsyłasz na własny koszt.
2. ZWROT TOWARU
Jeżeli nie minęło 14 dni od daty otrzymania towaru to zgodnie z obowiązującym prawem, masz prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
- wypełnij oświadczenie (formularz zwrotu),
- spakuj towar wraz z wypełnionym oświadczeniem, (prosimy też o dołączenie paragonu, nie jest to warunek wymagany ale ułatwi nam realizację zwrotu)
- wyślij na adres:
Explore.pl (z dopiskiem "zwrot")
ul. H. Opieńskiego 3
02-495 Warszawa
tel: 512-077-991
Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania i musi nadawać się sprzedaży jako produkt nowy.
Pamiętaj, towar możesz odesłać dowolnym przewoźnikiem, o ile ten dostarczy towar pod nasz adres. Nie odbieramy przesyłek z Paczkomatów i z placówek pocztowych.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres email (sklep@explore.pl) lub nadać paczkę w tym terminie z zawartym oświadczeniem.
Produkt odsyłasz na własny koszt.
Załączniki: