Zwrot i wymiana

1. WYMIANA

Jeżeli nie minęło 14 dni od daty otrzymania towaru:

  • złóż zamówienie rezerwacyjne za pośrednictwem sklepu internetowego, a w jego komentarzu wpisz "wymiana" , w przypadku różnicy cenowej pomiędzy wymienianymi towarami prosimy o dopłatę lub jeżeli jest nadpłata to prosimy w formularzu podać numer konta w celu zwrotu różnicy,
  • wypełnij oświadczenie (formularz wymiany),
  • spakuj towar wraz z wypełnionym oświadczeniem,
  • wyślij pod adres:

Explore.pl (z dopiskiem "wymiana")
ul. H. Opieńskiego 3
02-495 Warszawa
tel: 512-077-991

Pamiętaj, towar możesz odesłać dowolnym przewoźnikiem, o ile ten dostarczy towar pod nasz adres. Nie odbieramy przesyłek z Paczkomatów.

 

2. ZWROT TOWARU

Jeżeli nie minęło 14 dni od daty otrzymania towaru to zgodnie z obowiązującym prawem, masz prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

  • wypełnij oświadczenie (formularz zwrotu),
  • spakuj towar wraz z wypełnionym oświadczeniem,
  • wyślij pod adres:

Explore.pl (z dopiskiem "zwrot")
ul. H. Opieńskiego 3
02-495 Warszawa
tel: 512-077-991

Pamiętaj, towar możesz odesłać dowolnym przewoźnikiem, o ile ten dostarczy towar pod nasz adres. Nie odbieramy przesyłek z Paczkomatów.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres email (sklep@explore.pl) lub nadać paczkę w tym terminie z zawartym oświadczeniem.


 

Załączniki:

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl